Dec 22, 2003
winterbreak

so its christmas break! WOW! ive been waiting for this since forever. time to relax and enjoy my two week break as much as i can. i got a lot to look forward to this winter break. a lot of good times ( i hope). i threw a small christmas p on saturday. the turnout was cool. it wasnt like OMG the best party ever but cause my friends were there and stuff it was bad ass. there was a shitload of gifts under my tree. it was nice opening and giving gifts. ill post up pictures ASAP as soon as i get a hold of them. as far as everything else goes...


im now on friendster and myspace.com.
friendster sucks, so don't add me there. go to myspace.com.
its a lot faster and yeah.. it speaks for itself. if u wanna add
me and it asks for my email addy or something write down
theluckystar8@yahoo.com

alrite kids. lates!

 

Posted at 10:40 pm by theluckystar8
Make a comment

Dec 11, 2003
christmas

so christmas is coming up. wow! this year has past by really damn fast. its pretty scary. anyways, i went christmas shopping a little with vanessa m today. spent 33 bucks! what a bargain. haha. i had to miss my friends soccer game again today which is a bummer, because i promised them that i would go to their games. hopefully theres another one coming soon to make it up to them. i have a song stuck in my head by saosin. its called mookies last christmas. if you havent heard it, your missing out on some great music! hhmm..ive got nothing else to say

bye kiddss!!

Posted at 11:50 pm by theluckystar8
Make a comment





hey!! well thats it.
payce

   


Contact Me

<< August 2018 >>
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
 01 02 03 04
05 06 07 08 09 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31



If you want to be updated on this weblog Enter your email here:


blogdrive